Welkom

Onze basisschool is een ongelooflijk leuke en bruisende plek waar kinderen volop kunnen genieten van leren, spelen en ontdekken.

Welkom

Welkom op de website van Basisschool 'tSJIBke!

We zijn blij om je hier te mogen verwelkomen.
Een plaats waar we je graag een kijkje geven in ons bruisende schoolleven.
Bij Basisschool 'tSJIBke staat het ontdekken, leren en groeien van elk kind centraal. We streven ernaar om een inspirerende en veilige omgeving te bieden waarin ieder kind zijn of haar volledige potentieel kan ontwikkelen.

Op deze website vind je allerlei informatie over onze school, onze schoolvisie en de diverse activiteiten die we organiseren. Je kan kennismaken met ons enthousiaste team van leerkrachten, dat zich met toewijding inzet voor de optimale ontwikkeling van uw kind. Ook kan je er verschillende partners (ouderraad, CLB, ...) leren kennen waarmee we samenwerken en die voor onze school een echte meerwaarde zijn.

We geloven in een nauwe samenwerking tussen school en ouders, omdat dit essentieel is voor het succes van onze leerlingen. Daarom vind je bovenaan deze website ook een link naar Smartschool. Dit is ons communicatiekanaal met de ouders van onze leerlingen. Buiten de infoavonden en oudercontacten is dit hét middel om als ouder dicht bij de school te kunnen staan.

We hopen dat deze website je een goed beeld geeft van wat 'tSJIBke te bieden heeft. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen heeft of als u meer wilt weten over onze school. We staan klaar om u te verwelkomen in onze schoolgemeenschap en uw kind een fantastische leerervaring te bieden.

Met vriendelijke groetjes,

Het team van Basisschool 'tSJIBke